Forum miłośników witraży

Odkrywamy świat witraży. Forum witrażowe założone przez easy-Art. Techniki i narzędzia witrażowe. Wystawy witrażu, wernisaże. Szkolenia witrażowe. Centrum wymiany wiedzy i doświadczeń.
Teraz jest 28 marca 2024, o 13:59

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: jak wypalać
PostNapisane: 24 marca 2009, o 00:32 
Offline

Dołączył(a): 20 marca 2009, o 02:00
Posty: 2
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Witam. Jestem początkującą w sprawach fusingu. Posiadam piec nabertherm F 30 z programatorem c 290, jakąś wiedzę pochodzącą z tego forum i jestem zrozpaczona. Jest tu mowa o programatorze i jego ustawianiu a ja w swoim piecu mam 4 czasy i dwie wartości temperatur a Panowie opisują około 11 etapów. Proszę pomóżcie w rozgryzieniu tego pieca. Niestety na kursy mnie i moją firmę nie stać- pracyję z osobami niepełnosprawnymi. Potrafimy wykonać całkiem niezłe witraże i chcielibyśmy powiększyć swoje umiejętności w fusingu. Pozdrawiam bardzo serdecznie i proszę pomóżcie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, o 01:17 
Offline

Dołączył(a): 25 stycznia 2008, o 02:00
Posty: 1044
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Witaj Malinko w naszym gronie :lol:

Twój programator C290 – dysponuje 9-cioma programami, a każdy ma 8 kroków rampingu(wzrost-spadek) i 8 kroków utrzymania(czyli ustawienia stałej temp.).
W innym miejscu piszą, iż posiada 4 programy i 40 kroków każdy. Tak wyczytałem na stronie o Twoim piecu(może jest to inna wersja).
Ciekawy jestem skąd wzięłaś informacje - które podałaś w poście - dotyczące jego możliwości.

Może masz od niego jakąś instrukcję po polsku lub angielsku.
Jutro może coś wymyślimy ;) .

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2009, o 11:24 
Offline

Dołączył(a): 25 stycznia 2008, o 02:00
Posty: 1044
Podziękował : 0 time