Forum miłośników witraży

Odkrywamy świat witraży. Forum witrażowe założone przez easy-Art. Techniki i narzędzia witrażowe. Wystawy witrażu, wernisaże. Szkolenia witrażowe. Centrum wymiany wiedzy i doświadczeń.
Teraz jest 28 marca 2024, o 14:38

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 stycznia 2013, o 22:45 
Offline

Dołączył(a): 3 stycznia 2013, o 02:00
Posty: 3
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Witam wszystkich!!! Jestem zielony, ale zamierzam się głęboko wtajemniczyć w temat robienia witraży. Mam praktycznie wszystko tylko nie szlifierki do szkła.
Proszę o poradę, od czego tak naprawdę powinienem zacząć (mam ochotę na lampy i przeszklenia w drzwiach wewnętrznych)? na jakie problemy mogę napotkać na samym początku (zaznaczam że do tej pory zrobiłem 1 aniołka i 2 choineczki i lut mi się zabardzo nie podoba)?
W necie można zobaczyć filmy, gdzie lut kładzie się jakby się woda lała z lutownicy, co bardzo mi się podoba. Czy długo trzeba się wprawiać aby tak kłaść lut? A może to zasługa chemii? Mój lut jest nierówny i jakby brudny, wydaje mi się że to dlatego że nie mam salmiaku (czy salmiaka?).
Trochę dużo pytań jak na początek, ale mimo wszystko proszę o podpowiedź.
Będę odpisywał raczej wieczorami i nie codziennie, więc jeżeli zamilknę rto na pewno nie na długo :D :D :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2013, o 23:12 
Offline

Dołączył(a): 12 marca 2012, o 02:00
Posty: 29
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time