Forum Witrażowe - forum.barwyszkla.pl

Odkrywamy świat witraży. Forum witrażowe założone przez easy-Art. Techniki i narzędzia witrażowe. Wystawy witrażu, wernisaże. Szkolenia witrażowe.
Teraz jest 26 czerwca 2017, o 15:45

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, o 13:16 
Offline

Dołączył(a): 7 września 2009, o 02:00
Posty: 34
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Niestety tak dobrze to tylko w Erze :-)

PePe


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 27 września 2009, o 14:22 
Offline

Dołączył(a): 7 września 2009, o 02:00
Posty: 34
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Cena 4.10 netto mb. http://szybka.pl/sklep/p-2460/sznur-do- ... -6-mm.html za grubość 6mm.
Trzeba podzwonić i na pewno ten cieńszy można znaleźć w dobrej cenie.

PePe


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 28 września 2009, o 08:04 
Offline

Dołączył(a): 2 września 2007, o 02:00
Posty: 2070
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 1 time
pepe-marche napisał(a):
Cena 4.10 netto mb. http://szybka.pl/sklep/p-2460/sznur-do- ... -6-mm.html za grubość 6mm.
Trzeba podzwonić i na pewno ten cieńszy można znaleźć w dobrej cenie.

PePe



Podejrzewam, zę nie ma cieńszych sznurów, bo te służą do określonych celów a cieńsze im nie są potrzebne, stąd potrzeba ściągnięcia tego z Chin, a może w hurtowni w Delphi jest. Musze sprawdzić.
Sprawdziłem, chyba nie ma.

_________________
Drzwi muz są otwarte - ale nie każdy może wejść do krainy sztuki.

pozdrowienia Trebor. :lol:
Moje wypociny znajdziecie tu: www.zakrecona-galeria.pl
i tu: www.zakrecona-galeria.pl/galeria


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2009, o 08:35 
Offline

Dołączył(a): 25 stycznia 2008, o 02:00
Posty: 1044
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Treborku, może praktykowałeś skręcenie cienkiego papieru termicznego w rurkę lub w pełen walec i potraktowanie go klejem do szkła. Tak mi przyszło do makówy ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2009, o 11:14 
Offline

Dołączył(a): 3 stycznia 2008, o 02:00
Posty: 1083
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Hello,
Ja próbowałem, ale .... pokruszył się # 3mm.
Nawijałem na rurkę o średnicy zewnętrznej Ø70, ale poniżej
było juz ciężko :? kruszy się. Podejrzewam, że z grubszym
jeszcze gorzej.
Pozdrawiam,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 29 września 2009, o 11:16 
Offline

Dołączył(a): 28 lipca 2009, o 02:00
Posty: 222
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Ja tez próbowałem, i miałem podobnie jak semikolon. Próbowałem tez nawijać papier ceramiczny na metalowy trzpień ale też się nie sprawdziło.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2009, o 07:43 
Offline

Dołączył(a): 2 września 2007, o 02:00
Posty: 2070
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 1 time
co gorsze kruszy się pod nożycami, trzeba bardzo ostrożnie a na dodatek nie można go powtórnie wykorzystać, bo spoiwo się wypala i zostaje jakby wata. Można go ponownie wykorzystać jeśli zaściela dno i przy zdejmowaniu wypalonych przedmiotów nie wykruszy się. Mnie się dość często udaje , ale nie więcej niż 2 razy, póżniej zbieram to ustrojstwo w jeden pojemnik i trzymam aż mi się zniszczy w mojej odprężarce - pokazałem na zdjęciach.

_________________
Drzwi muz są otwarte - ale nie każdy może wejść do krainy sztuki.

pozdrowienia Trebor. :lol:
Moje wypociny znajdziecie tu: www.zakrecona-galeria.pl
i tu: www.zakrecona-galeria.pl/galeria


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2010, o 03:03 
Offline

Dołączył(a): 23 września 2010, o 02:00
Posty: 65
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Witam. Zauważyłam porządki przedświąteczne na forum, dlatego obiecuję o nie dbać i pilnować kategorii wpisów. Ja z fusingiem, więc w dziale fusing...znalazłam również temat który jest identyczny z moim zapytaniem..więc:
zamówiłam własnie farbę do fusingu, z print glassu. Głupio się przyznać, ale przez przypadek, szukałam pudrów a zamówiłam farbę, nie ważne. Chodzi o to, że nie korzystałam do tej pory z typowych farb do fusingu, bazuję tylko na pudrach,z których w razie potrzeby, robię "farby" dodając medium.
Rozumiem, że nie ma żadnych specyficznych sposobów ich nakładania(farb do fusingu), bierze się pędzelek do ręki i nakłada farbę. Chyba powinnam wspomniec , że zakupiłam farbę do malowania na tafli, bez dodatkowych efektów, typu bąble, sundwich
Czytałam, że farby stosuje sie do temperatury 820C....i tu mam problem. w moim piecu najlepiej szkło przetapia się w temperaturze 840C przez ok.2min. Czy mam obniżyć temperaturę i wydłużyć czas trzymania? Dlaczego pytam? Jest to dla mnie o tyle kłopotliwe, że robię logo, które składa się z trzech warstw szkła. Będzie miało ono wielkość ok 40x50cm, pierwsza warstwa to bezbarwny prostokąt, druga to elipsa pomalowana zieloną farbą (właśnie nią), trzecia to napis ze szkła (osobne litery) . Czy jeśli zostanę przy swoim, i wytopię tą farbę przy 840C to coś może się stać? Czy lepiej obniżyć temperaturę i wydłużyć czas wytapiania?
Pytam bo nie mam jeszcze tej farby, czekam na przesyłkę, gdybym miała to próbka byłaby już w piecu....ale, że jestem strasznie niecierpliwa dlatego pukam do Waszych drzwi :roll
Z góry ślicznie dziękuję :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2010, o 22:15 
Offline

Dołączył(a): 2 września 2007, o 02:00
Posty: 2070
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 1 time
Witaj
20 stC nie powinno robić żadnej różnicy, ale...
Najlepiej przy dużych projektach zrobić przy okazji - niejako- próbę na małym elemencie.
To uwaga natury ogólnej.
A teraz mówiąc o wypale w temp 820 st C przez 2 min w zasadzie nic nam nie powiedziałaś, to wypał nie składa się tylko z tych 2 min.
Dla mnie ważna była by informacja o całej krzywej wypału powyżej 540 st C i aż do opadającej 540 stC,
Ale skoro dobrze CI wychodzi, to wierz mi 20 st C przez 2 min nie wpłyną w żadnym stopniu na różnicę w wypale.
A jeśli masz jeszcze jakieś obiekcje to zadzwoń do "Printu" i poproś szefa - on ci wszystko diametralnie wyłuszczy.
Jakbyś nie miała telefonu to napisz a podam CI go bo mam na dole w warsztacie.

_________________
Drzwi muz są otwarte - ale nie każdy może wejść do krainy sztuki.

pozdrowienia Trebor. :lol:
Moje wypociny znajdziecie tu: www.zakrecona-galeria.pl
i tu: www.zakrecona-galeria.pl/galeria


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2010, o 00:02 
Offline

Dołączył(a): 23 września 2010, o 02:00
Posty: 65
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Tak, tak próbkę to ja na pewno zrobię..czekam tylko na farbę :-)
To ja może powiem jak wygląda u mnie cały proces

1 faza przez 1.40 h podbicie temperatury do 540 C
2 faza od 540 C do 840 C przez 40 min
3 faza przytrzymanie w temperaturze 840C przez 2/3min
4 zbicie temperatury do 600C (lekko uchylam piec)
5 od temp 600 do temp pokojowej (przy zamkniętym piecu)

Byłam bardzo wdzięczna za numer telefonu...mam już przygotowany zestaw pytań do Pana :-)

Pozdrawiam serdecznie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO