Forum Witrażowe - forum.barwyszkla.pl

Odkrywamy świat witraży. Forum witrażowe założone przez easy-Art. Techniki i narzędzia witrażowe. Wystawy witrażu, wernisaże. Szkolenia witrażowe.
Teraz jest 14 grudnia 2017, o 11:47

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, o 20:32 
Offline

Dołączył(a): 25 stycznia 2008, o 02:00
Posty: 1044
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Witam
Opis http://amichalek.sloneczko.net/forum
Pozdrawiam ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 11 maja 2008, o 23:50 
Offline

Dołączył(a): 4 września 2007, o 02:00
Posty: 119
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Kolejne z genialnych "odkryć" Kenta.
Wierzę, że Cię niedługo poznam:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 19 maja 2008, o 19:32 
Offline

Dołączył(a): 20 stycznia 2008, o 02:00
Posty: 210
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Muszę przyznać, że pomysł Kenta bardzo przypadł mi do gustu . Szulkałam kiedyś projektów witraży z postaciami kobiet. Jest ich trochę w internecie, ale wszystkie kobiety wyglądają dość topornie, wszystkie "przygryzają" włosy lub też włosy "smyrają" je po oczach :-) :-). To wszystko po to, żeby kamuflować cięcia twarzy.
Kent, wielkie dzięki, myślę, że wypróbuję Twoje "odkrycie" :lol:
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2008, o 13:31 
Offline

Dołączył(a): 13 lutego 2008, o 02:00
Posty: 235
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
jak, zwykle , genialne rzeczy okazują się proste.
ale żeby wpaść na proste rozwiązanie, trzeba być po prostu genialnym.

zostaje problem wywiercenia dziurek, mam takie rosyjskie wiertła diamentowe, pora je wypróbować.
dzięki, dzięki, Wielki Kencie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2008, o 00:10 
Offline

Dołączył(a): 25 stycznia 2008, o 02:00
Posty: 1044
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Bez przesadyzmu z wielkościami ;) .
Wiertła rosyjskie może się i nadają. Chodzi o to, aby otwór był trochę szerszy od drutu. Zbyt dopasowany spowoduje pęknięcie szkła( nagrzany drut się rozszerza).
Najlepsze są wiertła w kształcie pełnego walca z napylonym proszkiem diamentowym(w OBI są po około 27zł/szt). Wygladają jak dentystyczne, lecz mają dłuższą oś mocowania). Są też wiertła, których ostrze zakończone jest trójkącikiem metalowym z napylonym proszkiem, lecz takie się do tego nie nadają, gdyż uzyskany otwór jest za duży. Można nim wiercić otwory o średnicy ~fi-3mm i większe.

Pozdrawiam

PS. Otwory wierci się w szkle umieszczonym w kuwecie z wodą zakrywajacą powierzchnię szkla.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO