Forum Witrażowe - forum.barwyszkla.pl

Odkrywamy świat witraży. Forum witrażowe założone przez easy-Art. Techniki i narzędzia witrażowe. Wystawy witrażu, wernisaże. Szkolenia witrażowe.
Teraz jest 26 lipca 2017, o 10:28

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2014, o 18:12 
Offline

Dołączył(a): 2 listopada 2014, o 02:00
Posty: 17
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Na pewno muszę użyć separatora ale czy kaolin
cały czas się nad tym zastanawiam
zależy mi na najdrobniejszych detalach faktury
pozdrawiam i dziękuję za cenne uwagi
może masz pomysł co użyć nie chodzi mi o koszty tylko o efekt
najgorsze jest dobrać krzywą wypalu producent tej masy proponuje ponad 122 godziny szalenstwo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2014, o 20:56 
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2008, o 02:00
Posty: 816
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Nie wiem czy fusing tu da radę. Trzeba szkło doprowadzić do stanu płynnego, a to już powyżej 900 st. Może lepiej byłoby zrobić odlew w hucie szkła? No i potem potrzebne będzie odprężanie, a w hutach mają tunel do odprężania i jakieś doświadczenie w tym wszystkim (grubsze odlewy).
Mam wątpliwości co do kaolinu jeśli chodzi o powierzchnię, bo przecież szkło przyjmie fakturę separatora, a Tobie zależy pewnie na gładkości powierzchni.
Pozdrawiam
Aleksander


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2014, o 21:45 
Offline

Dołączył(a): 2 listopada 2014, o 02:00
Posty: 17
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
wcale nie
podam ci ich krzywa
podnosic temperature w tempie 15 do 20 stopni na godzine az do 850/900 stopni
( co daje juz 45 h)
wypalanie przez 4 godziny w temperaturze 850/900
redukowac temperature w tempie 20 stopni na godzine do 500 stopni
przetrzymac kilka godzin w temperaturze 500 stopni
redukowac temperature w tempie 10 stopni na godzine od 500 do 20 stopni


tyle producent
wedlug moich wyliczen 122 godziny


co ty na to


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2014, o 22:06 
Offline

Dołączył(a): 2 listopada 2014, o 02:00
Posty: 17
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
producent podaje rowniez ze zanurzenie po wszystkim formy z wypalem przez 24 godziny w wodzie ulatwi usunac forme i pozostanie tylko etap wykonczeniowy


co o tym myslicie
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 3 grudnia 2014, o 20:27 
Offline

Dołączył(a): 2 listopada 2014, o 02:00
Posty: 17
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Cześć wszystkim
ten produkt jest genialny
jak już pisałem resztą gipsu zalalem monetę i wyszła mała foremka którą wysuszylem a następnie wypalilem w piecu
Nic nie popękalo jutro postaram sie wypalić w niej szkło


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 22 września 2016, o 10:41 
Offline

Dołączył(a): 22 września 2016, o 10:22
Posty: 6
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
To dośc długo, ale opłaca się, ja używałam tego i wychodzi bardzo ładnie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO