Forum Witrażowe - forum.barwyszkla.pl

Odkrywamy świat witraży. Forum witrażowe założone przez easy-Art. Techniki i narzędzia witrażowe. Wystawy witrażu, wernisaże. Szkolenia witrażowe.
Teraz jest 14 grudnia 2017, o 11:57

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 grudnia 2012, o 22:27 
Offline

Dołączył(a): 2 września 2007, o 02:00
Posty: 620
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
:cry: ;) Poszukuję blachy, rzec by można, ale to raczej na grubą folię mi wygląda, z cyny. Inaczej cynowa blachofolia mi potrzebna, a jej grubość nie powinna być większa niż 0.2 mm.
Nie będzie ona lutowana, więc jej skład nie gra roli, jedyne co, to musi być plastyczna, bo będzie wytłaczana.
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie :roll: :idea: :arrow:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2012, o 08:41 
Offline

Dołączył(a): 3 stycznia 2008, o 02:00
Posty: 1083
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Hello :P
Znalazłem brogre cosik takiego:
http://www.ojcbzre.metale.eu/niezelazne ... terial=253
myślę, że powinieneś to zrobić z blachy cynkowej,
daaaawno temu pamiętam robiło się kwas do lutowania dodając właśnie pociętą blachę cynkową.
Może ten adres pomoże ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2012, o 11:09 
Offline

Dołączył(a): 2 września 2007, o 02:00
Posty: 620
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Forum jest niezawodne, a ja nawet po cichu liczyłem, że " słoneczko " od Krakowa zaświeci.
Dzięki Ci o Panie, będę szukał i niech się stanie..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2012, o 23:03 
Offline

Dołączył(a): 4 sierpnia 2012, o 02:00
Posty: 26
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
No wiesz, podałeś, że ma być cyna to nic nie pisałem bo na mój gust materiał był istotny. Ponad to 0,2 mm to na jakieś bardzo płytkie tłoczenia bo na większych by się przerwało zwłaszcza cyna. Ale jeśli materiał nie jest taki istotny to najlepsza do tłoczenia jest blacha miedziana. Ona faktycznie wystepuje jako folia Grubość 0,5 mm jest pospolita. Sam mam taki kawałek grubości ok 0,1 mm. Używają ja do wyrobu uszczelek pod głowice silników. Mocno walcowana miedź jest raczej sprężysta i trudna do tłoczenia ale gdyby ją wyżarzyć to robi sie mięka jak tkanina. Trudno jest równomiernie wyżarzyc chyba że w piecu do fusingu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2012, o 15:16 
Offline

Dołączył(a): 2 września 2007, o 02:00
Posty: 620
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Oto właśnie chodzi, tłoczenie będzie ręczne, i raczej w cynowej, a nie miedzianej.
Miedziana po zmiękczeniu poprzez hartowanie, staje się nieestetyczna na swojej powierzchni, dlatego mniej mnie interesuje; nie zaszkodzi jednak zrobić próbę.
Zachwyciłem się ostatnio embosingiem, stąd te poszukiwania blachofolii cynowej.
Obecnie pracuję na folii " aluminiowej ", ale cynowa jest lepsza, choćby z tego powodu, że daje się spatynować.
W każdym razie dziękuję za odzew i pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2012, o 13:00 
Offline

Dołączył(a): 3 stycznia 2008, o 02:00
Posty: 1083
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
:P
Cieszę się Broniu, że link mój może...
jakoś Ci w pracy dopomoże


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO