Forum Witrażowe - forum.barwyszkla.pl

Odkrywamy świat witraży. Forum witrażowe założone przez easy-Art. Techniki i narzędzia witrażowe. Wystawy witrażu, wernisaże. Szkolenia witrażowe.
Teraz jest 18 listopada 2017, o 08:07

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 czerwca 2008, o 22:31 
Offline

Dołączył(a): 16 września 2007, o 02:00
Posty: 202
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
mushanga napisał(a):
mam taki problem: jak lutuję, to cały czas mam upaprany grot-cały czarny od tlenków, które osadzają się również na spoinie,nie mogę się ich pozbyc, wygląda to koszmarnie, coś chyba robię nie tak, ( używam cyny ponoc z dodatkiem srebra i ZWN ) POMÓŻCIE!!!



zmień cynę na LC 60 z dobrego źródła i nie będzie żadnych osadów i tlenków. co do czyszczenia grotu w czasie pracy to wszystkie sposoby w/w sa dobre ale skracają trwałośc grota.
po zakończonej pracy salmiak i dokładne wyczyszczenie i wystudzenie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2008, o 00:16 
Offline

Dołączył(a): 25 stycznia 2008, o 02:00
Posty: 1044
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Malenko, wydaje mi się, że szkło klejne powinno przy cięciu zachowywać się tak samo jak zwykłe. Szkoda, że nie wzięłaś mniejszego odpadu na próbę.
Można też kupić w markietach brzeszczot w kształcie cienkiego drutu(2-3mm), pooklejanego pyłem diamentowym(około-12zł), który służy do cięcia kamienia i twardych materiałów. Rozmiarem pasuje do oprawy piły do ciecia metalu. Należy ciąć polewając go wodą. Później wyrównać na szlifierce, którą posiadasz.
Nadmieniam, iż są to tylko moje dywagacje ;), i efekt jest mi nie znany.
Podrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2008, o 07:10 
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2008, o 02:00
Posty: 816
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Marleno, cięcie szkła klejonego podpatrzyłem u swojego hurtownika-szklarza. Najpierw tnie sie linie nożem. Następnie należy zrobić sobie plastikową buteleczkę, a w otworze umieścić cienką rurkę. To będzie taka polewaczka. Polewaczkę napełniamy denaturatem lub spirytusem. Po nacięciu linii polewamy linię cięcia denaturatem i podpalamy. Szkło pęka tak jak chcemy.
Dotyczy to też, a zwłaszcza szkieł z wklejoną folią
Powodzenia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2008, o 23:06 
Offline

Dołączył(a): 12 września 2007, o 02:00
Posty: 700
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Sprawdziłam, wynik w "pomysł na..."
Dziękuję i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO