Forum miłośników witraży

Odkrywamy świat witraży. Forum witrażowe założone przez easy-Art. Techniki i narzędzia witrażowe. Wystawy witrażu, wernisaże. Szkolenia witrażowe. Centrum wymiany wiedzy i doświadczeń.
Teraz jest 28 marca 2024, o 10:52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 września 2009, o 07:19 
Offline

Dołączył(a): 23 września 2009, o 02:00
Posty: 55
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Witam,

na początku może się przedstawię. Mam na imię Rafał. Mam 25 lat. W chwili obecnej mieszkam w Głogowie. Pracuję w Lubinie, a w wolnych chwilach studiuję w Szczecinie oraz pracuję nad witrażami. Zrobiłem już 3 witraże. Jedną zawieszkę oraz 2 płaskie witraże z motywem kwiatów. Jak was lepiej poznam to wówczas przedstawię swoje prace ;) Zaznaczam jednak, że wychodzi mi coraz lepiej. Należę do osób samodzielnych i samouków, dlatego też nikt mnie nie poznał na warsztatach easy-art, ponieważ mnie tam nie było. A tak z innej beczki to bardzo męczy mnie jedno pytanie na które nie znam odpowiedzi i zastanawiam się jak to można zrobić, aby było dobrze.

Chodzi mi o przeszklenia witrażowe w drzwiach zewnętrznych. Wydaje mi się, że to szkło witrażowe ma z pewnością inny wysoki współczynnik przenikania ciepła, gdzie dla szyby zwykłej, którą możemy kupić w sklepie z oknami najczęściej wynosi on k=1,0 lub U-1,0. Nigdzie w literaturze nie mogłem znaleźć takich danych dla szkła kolorowego witrażowego. Po za tym owe ciepło może zostać zgubione przez budynek poprzez szpary i lut. Zgadza się, a może źle myślę? Drzwi z witrażami produkowane przez znane firmy parające się stolarką otworową, umieszczają witraż pomiędzy dwiema szybami od strony wewnętrznej i zewnętrznej drzwi, więc tutaj problemu nie ma żadnego. Mam nadzieję, że nie zadaję Wam trudnych pytań?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: