Forum Witrażowe - forum.barwyszkla.pl

Odkrywamy świat witraży. Forum witrażowe założone przez easy-Art. Techniki i narzędzia witrażowe. Wystawy witrażu, wernisaże. Szkolenia witrażowe.
Teraz jest 19 listopada 2017, o 01:08

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2011, o 13:27 
Offline

Dołączył(a): 28 listopada 2010, o 02:00
Posty: 18
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
zrobiłem zdjęcia .otwarłem nową galerię ,o nazwie nieudane próby.wystarczy kliknąć ,galerie, koło logowania,hej


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2011, o 08:19 
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2008, o 02:00
Posty: 816
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Obejrzałem i rzeczywiście taśma się nieco marszczy. Oprócz odtłuszczenia (jak radził Semikolon) ważny jest docisk. Moim sposobem jest zrobienie rantu z drutu 1 mm. Zobacz jak to wygląda na moich wisiorkach. Po owinięciu i dokładnym dociśnięciu taśmy smarujemy ją topnikiem i na brzeżku łapiemy drut. Potem układamy go delikatnie dookoła i lutujemy. Wisior z rantem wygląda na dokładnie wykończony i profesionalny wyrób. Warto tu wspomnieć, że ucho nie powinno być lutowane do taśmy. Często urywa się razem z taśmą. Ucho lutujemy wtedy do rantu i trzyma się doskonale.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2011, o 13:26 
Offline

Dołączył(a): 3 stycznia 2008, o 02:00
Posty: 1083
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Witam,
Sposób i pomysł fagonio wydaje się
świetny - pamiętajmy, że taśma Cu nie jest ani folią stretch,
ani koszulką termokurczliwą i przy mniejszych promieniach
na kaboszonach mogą się takie rzeczy dziać.

Pozdrawiam,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2011, o 15:24 
Offline

Dołączył(a): 28 listopada 2010, o 02:00
Posty: 18
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
dzięki ,fagonio, popróbuje z tego co zrozumiałem z wewnętrznej strony tylko dobrze docisnąć a drut od zewnętrznej .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2011, o 15:44 
Offline

Dołączył(a): 28 listopada 2010, o 02:00
Posty: 18
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
dzięki ,fagonio, popróbuje z tego co zrozumiałem z wewnętrznej strony tylko dobrze docisnąć a drut od zewnętrznej .zaciekawiło mnie jeszcze ,jakiej używasz blaszki ,jaki metal miedź czy mosiądz czy inny jeśli to nie tajemnica ,bo bardzo spodobał mi się ten sposób oprawy ,chętnie bym popróbował .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2011, o 21:27 
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2008, o 02:00
Posty: 816
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Generalnie do wszystkiego używam blachy miedzianej lub mosiężnej 0,1 - 0,2 mm.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2011, o 22:18 
Offline

Dołączył(a): 28 sierpnia 2010, o 02:00
Posty: 120
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
apropos mosiądzu
jakiś efekt marny
brunatny bez błysku
może kwestia w temperaturce?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2011, o 08:52 
Offline

Dołączył(a): 5 maja 2008, o 02:00
Posty: 816
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Może mówimy o różnych rzeczach. Ja mówię o tym, że używam do moich prac blachy mosiężnej lub Cu, bo i tak przeważnie (nie zawsze) pokrywam ją cyną. W efekcie wszystko jedno co to za blacha. Efekt jest taki sam. Czarna patyna. Lepiej używać mosiądz, bo taniej. A ty co masz na myśli? Może nie zrozumiałem. Jeśli coś innego to chętnie się do tego odniosę.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2011, o 09:52 
Offline

Dołączył(a): 28 sierpnia 2010, o 02:00
Posty: 120
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
tak faktycznie wyraziłem się nie jasno
chodzi mi o zatapianie blaszki mosiężnej między szkło
wychodzi taka ciemna bez połysku tylko miejscami jest błyszcząca
może trzeba ją czymś posmarować?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2011, o 10:21 
Offline
Site Admin

Dołączył(a): 24 października 2007, o 02:00
Posty: 308
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 2
A może zamiast mosiądzu po prostu złoto. Bez trudu można kupić płatki z cieniutkiego złota, gdzie ok 20 płatków o rozmiarze 8x8cm kosztuje poniżej 100 zł. Ni to drogo, ni to tanio, ale z pewnością nie zmini barwy.
Płatki oferują sklepu zaopatrzenia plastyków lub po prostu w internecie.
Uwaga - płatki ze złota są na prawde bardzo cieniutkie i delikatne!

_________________
Czasopismo Witrażowe | Lampy Witrażowe | Forum Witrażowe


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO