Forum Witrażowe - forum.barwyszkla.pl

Odkrywamy świat witraży. Forum witrażowe założone przez easy-Art. Techniki i narzędzia witrażowe. Wystawy witrażu, wernisaże. Szkolenia witrażowe.
Teraz jest 21 października 2017, o 03:25

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2009, o 18:57 
Offline

Dołączył(a): 23 listopada 2008, o 02:00
Posty: 1222
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
A czy te odpryski przeszkadzają? wcale nie, ponieważ nie są one większe jak 1mm to taśma zakrywa. Na dodatek cyna jak bochenek chleba i nic nie widać.
Pozdrawiam Albert


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2009, o 09:57 
Offline

Dołączył(a): 3 stycznia 2008, o 02:00
Posty: 1083
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Witam,
No to ropz głowa do góry :-) każdemu jak widzisz
zdarza się ..... odprysnąć Embarassed i nie ma się co przejmować.
Dobrym gładzikiem folię dociśniesz a resztę Sn zaleje 8-)
Pozdrawiam,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2009, o 15:19 
Offline

Dołączył(a): 23 września 2009, o 02:00
Posty: 55
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
na brzegach witrażu przy widoku od dołu lub od gory juz tak fajnie i ladnie to nie wyglada, jesli dopuszcza się do tworzenia postrzępionych krawędzi.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2009, o 15:48 
Offline

Dołączył(a): 2 września 2007, o 02:00
Posty: 620
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Oprawisz witraż w profile, albo ramkę do obrazów i po kłopocie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2009, o 15:50 
Offline

Dołączył(a): 23 września 2009, o 02:00
Posty: 55
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
nie oprawie w przypadku ksztaltow lukowatych i nieregularnych


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2009, o 15:57 
Offline

Dołączył(a): 2 września 2007, o 02:00
Posty: 620
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Na wszystko jest rada; można zewnętrzne zarysy obłożyć zwykłym floatem i doprowadzić do kształtu regularnego, typu kwadrat, prostokąt.
Witraż w kole można również obramować drewnianą okrągłą ramką, ale tu potrzebna jest ręka tokarza.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2009, o 18:20 
Offline

Dołączył(a): 12 września 2007, o 02:00
Posty: 700
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
ropz pokaż jakieś zbliżenie takiego wg Ciebie brzydkiego brzegu. Przy szlifowaniu zawsze odpadają mi drobinki z powierzchni prostopadłej do powierzchni szlifowanej, dlatego zrobiłam sobie wałeczek z gumą do dociskania taśmy gdyż gładzikiem szczelnie się nie da. Po owinięciu i polutowaniu tego nie widać, może mówimy o czymś innym?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2009, o 20:05 
Offline

Dołączył(a): 4 sierpnia 2008, o 02:00
Posty: 399
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Ropz - jeśli szlifierka pracuje prawidłowo (bicia), ja (tak jak Marlena) na sam początek zwróciłbym uwagę na nacisk noża do szkła przy wycinaniu elementów. Spróbuj na granicy słyszalności zarysowywaanego szkła i napisz, czy odpryski są mniejsze, lub czy jest jakakolwiek zmiana.
Pozdrawiam serdecznie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2009, o 12:31 
Offline

Dołączył(a): 3 stycznia 2008, o 02:00
Posty: 1083
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Hello,
ropz - moze tniesz na miękkim podłożu, albo .... hmm - no to faktycznie trzebaby zobaczyć, czy odpryski są po cieciu, czy po szlifowaniu?
Pozdrawiam,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 30 listopada 2009, o 14:08 
Offline

Dołączył(a): 23 września 2009, o 02:00
Posty: 55
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
czesto zdarza mi sie ciąć na stole na ktorym rozlozylem gumowa mate, aby szkło nie przesuwało mi się podczas cięcia. Jak tylko będę ciął kolejne kawałki to postaram się ciąć leciutko i tylko na twardej powierzchni stołu. Dam znać


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO