Forum Witrażowe - forum.barwyszkla.pl

Odkrywamy świat witraży. Forum witrażowe założone przez easy-Art. Techniki i narzędzia witrażowe. Wystawy witrażu, wernisaże. Szkolenia witrażowe.
Teraz jest 21 października 2017, o 03:20

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 marca 2011, o 20:48 
Offline

Dołączył(a): 6 września 2008, o 02:00
Posty: 242
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Hej :-)
Wiecie, że od jakiegoś czasu w pracowni zajmujemy się fusingiem. Stapiamy też puste szklane butelki po płynach wszelakich ;) Widziałam gdzieś kapitalne rzeczy typu wazony, świeczniki itp, zrobione właśnie z butelek. Jedyny problem to równe obcięcie w razie konieczności szyjki. Nożem do cięcia szkła nie bardzo wychodzi. Znalazłam ten filmik http://www.youtube.com/watch?v=sFXngPx3 ... r_embedded , na którym koleś w prosty sposób rozwiązał ten problem, ale jest jedno "ale". Na video widać jakiś przyrząd którym on właśnie zarysowuje butelkę. Nie mogę dociec co to takiego jest, a przede wszystkim gdzie takie cacko kupić. Myślę że rozwiązałoby to problem wielu z nas. :-) Jeżeli wiecie co to za urządzenie i gdzie kupić, napiszcie proszę. Dziękuje za opowiedz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2011, o 23:10 
Offline

Dołączył(a): 28 sierpnia 2010, o 02:00
Posty: 120
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
jak dla mnie to zwykły nóż do szkła tylko wmontowany w prowadnice


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2011, o 00:52 
Offline

Dołączył(a): 25 stycznia 2008, o 02:00
Posty: 1044
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Witam

Mik1a już Ci odpowiedział.

Sądzę, iż prostszym jest ten sposób:
http://www.youtube.com/watch?v=E4yovEi7 ... re=related

Ale u nas na Forum też jest taka maszynka pod tym adresem:
http://www.easyart.fora.pl/pomysl-na,7/ ... h,106.html

Sposobów cięcia butelek jest mnóstwo, do cięcia nożem, płomieniem, sznurkiem, prądem itp.;)
Osobiście interesuję się urządzeniem do ciecia szkła na skos, czyli po elipsie.

Pomysł jest w trakcie realizacji.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2011, o 08:54 
Offline

Dołączył(a): 23 listopada 2008, o 02:00
Posty: 1222
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Witam. Moja maszynka ala piła właśnie tnie jak chcę i nie tylko szkło ale również i butelki, próby przeszły pomyślnie.
Pozdrawiam Albert


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2011, o 15:31 
Offline

Dołączył(a): 6 września 2008, o 02:00
Posty: 242
Podziękował : 0 time
Otrzymał podziękowań: 0 time
Albercie, a po obcięciu butelki masz wszystko równo ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO